 |
www.chzg.fora.pl Chorągiew Ziemi Gdańskiej
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 12:40, 17 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Wstępnie Stokrocky Bros się zgłaszają.
Oczywiście WE i Empire.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Klod (Filip)
Gość
|
Wysłany: Wto 14:52, 17 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Wstępnie Imperium stawi się... Nie wie tylko jeszcze czy zywe czy martwe...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Żubr
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Borkowo Empire State City
|
Wysłany: Wto 23:58, 17 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Miło, że jest jakiś odzew Przypominam tylko o nadsyłaniu rozpisek najpóźniej na 3 dni przed turniejem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 14:57, 23 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Adam,
Ja i Brat raczej będziemy na 99%
Pozdr
raf
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 14:17, 25 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Przecież już to napisałem brat
Pozdro
Krzysiek
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 17:05, 26 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Wstępnie a na 99% to różnica.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Żubr
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Borkowo Empire State City
|
Wysłany: Nie 23:08, 01 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Bractwowy Mocny III dobiegł końca. Myślę, że się coraz bardziej rozwijamy i kto wie co będzie w przyszłości Dziękuję wszystkim za dotarcie i za chęci do gry. Mimo, że niestety złapało mnie choróbsko, to jakoś się trzymałem, choć ta trzecia bitwa to była grana przeze mnie już na lekkim "helikopterze" i jak teraz na spokojnie pomyślę o błędach, które zrobiłem to aż mnie boli Mimo wszystko dziękuję moim przeciwnikom za bardzo fajne bitwy oraz gratuluję zwycięzcom. Generalnie wyniki są zaskakujące
Oficjalne Wyniki:
Imię...Armia...Duże punkty
1) Budyń...O&G...44
2) Maciej...Br...39
3) Wojtek...Ogr...39
4) Christos...WE...35
5) Elvis...WE...32
6) Filip...VC...28
7) Szymon...Beasts...21
Adam...TK...21
9) Raf...Em...20
Tam, gdzie są te same duże punkty o zwycięstwie decydowały małe punkty.
To do następnego turnieju, już dziś serdecznie zapraszam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cesarz
Gość
|
Wysłany: Nie 23:34, 01 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ja również dziękuję wszystkim za turniej ale najbardziej organizatorowi tylko jeszcze musi mi podpisać dyplom
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Żubr
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Borkowo Empire State City
|
Wysłany: Czw 23:43, 19 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Link do zdjęć:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Żubr
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Borkowo Empire State City
|
Wysłany: Nie 23:22, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
"Bractwowy Mocny IV"
Termin: Sobota 9 Stycznia 2010 r.
Miejsce:
Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum nr 2 im. M. Kopernika
ul. Tysiąclecia 5
Pruszcz Gdański
mapka: [link widoczny dla zalogowanych]
Gramy 3 bitwy.
I – 1410 p.
II – 2012 p.
III – 2345 p.
Wszystkie Singiel, Limited + balancing patch (Armie tylko z podręcznika bez bohaterów specjalnych)
Dokupywanie jednostek z ROR i DOW zabronione.
Proszę zapoznać się z nowym BP !!!
link do balancing patch'a: ► [link widoczny dla zalogowanych]
Gramy na otwarte rozpiski.
Zasady wystawiania: w drugiej bitwie musi być zawarta ta sama rozpiska co w pierwszej (dokładnie ta sama, łącznie z przedmiotami na bohaterach). W trzeciej musi być zawarta ta co w drugiej. Czyli po prostu rozbudowujemy swoją armię o dodatkowe punkty. Po dodaniu Lorda to on zostaje generałem Każdy ma mieć wydrukowane rozpiski na poszczególne punkty. Przykład: W pierwszej bitwie wystawiłem 10 łuczników bez fcg, to w drugiej bitwie nie mogę do tego konkretnego oddziału dokupić ani fcg ani dodatkowych łuczników. Oddział ten pozostaje w niezmienionej postaci. Tyczy się to wszystkich oddziałów i bohaterów. Uwaga w rozpisce pierwszej i drugiej ilość punktów, których nie wykorzystujemy to maksymalnie 10 (Żeby nie było, że ktoś zostawia sobie 50 punktów na kolejną rozpiskę).
Zgłoszenia graczy:
- rozpiski proszę przesłać na mój adres e-mail. [link widoczny dla zalogowanych]
- R oznacza poprawną rozpiskę
- Bardzo proszę o nadsyłanie rozpisek jak najszybciej, minimum na 4 dni przed turniejem w celu ich weryfikacji aby mieć czas na ewentualne poprawienie błędów.
...Imię....Armia....
* Adam.......................Lizardmen R
* Maciej......................Erranty War R
* Maciek.....................Cult of Ulric R
* Kamil.......................Orcs & Goblins R
* Filip.........................Vampire R
* Wojtek....................Dark Elves
* Tomasz "Ismael"......Wood Elves R
* Marcin "Babylon"......Dogs of War R
* Darek "Elvis"...........Wood Elves
Harmonogram imprezy:
Zapisy od 9.00
9.30 - 11.30_____I bitwa
11.45 - 14.00_____II bitwa
14.15 - 16.55_____III bitwa
Będę przestrzegał ram czasowych u każdego, opóźnienia to punkty karne !!!
Scenariusze:
I bitwa: „Chopy, bijta tego z piórem na łbie!”
Zasady: Jeden oddział piechoty, który ma najgorsze statystyki (niekoniecznie najtańszy!) dostaje darmowo: Frenzy, Hatred, +1WS i +1S w walce z wrogim generałem (oraz oddziałem, w którym znajduje się generał). Te zasady obowiązują tylko i wyłącznie, gdy piechota ma styczność z wrogim generałem (base to base). W przypadku, gdy dwa oddziały piechoty mają identyczne statystyki, gracz musi zaznaczyć, który z nich dostaje bonus. Najgorsze statystyki sprawdzamy w kolejności: S, WS, T, LD.
II bitwa: „Bijmy się szybciej! O nie, za późno…”
Zasady: Podczas bitwy z otchłani może wynurzyć się arcydemon. Znacznik arcydemona stoi jak najbliżej środka pola. Tabela na aktywacje arcydemona: 2 tura rzut na 5+, 3t na 4+, 4t na 3+, 5t na 2+, 6 auto. Rzut na aktywacje wykonuje gracz, który rozpoczynał grę. Arcydemon porusza się w losowym kierunku: 3D6 + scater dice. Jest to ruch wymuszony (Compulsory Moves). Zatrzymuje się przed krańcem stołu (nie może wypaść nigdy za stół) oraz przed terenem niemożliwym i bardzo trudnym. Jeśli na jego drodze będzie jakikolwiek oddział należy rozpatrzeć szarżę w zwykły sposób (tak, są reakcje). W trakcie walki, demonem kieruje gracz przeciwny od atakowanego oddziału ( w przypadku, gdy demon styka się z dwoma oddziałami należącymi do dwóch armii, należy rzucić kostką, w który zaatakuje). Gracz, który zabije Arcydemona dostaje dodatkowo 400VP.
Statystyki Arcydemona:
M WS BS S T W I A LD
3D6 10 0 8 7 8 10 8 10
Cechy: Unbreakable, Terror, Large Target, Ward 6+
III bitwa: standardowy „Pitched Battle”
Punktacja z bitew:
I bitwa
różnica małych pkt.___wynik
0-99________________10-10
100-199_____________11-9
200-299_____________12-8
300-399_____________13-7
400-499_____________14-6
500-599_____________15-5
600-699_____________16-4
700-799_____________17-3
800-899_____________18-2
900-999_____________19-1
1000+______________20-0
II bitwa
różnica małych pkt.___wynik
0-199_______________10-10
200-399_____________11-9
400-599_____________12-8
600-799_____________13-7
800-999_____________14-6
1000-1199___________15-5
1200-1399___________16-4
1400-1599___________17-3
1600-1799___________18-2
1800-1999___________19-1
2000+______________20-0
III bitwa
różnica małych pkt.___wynik
0-249_______________10-10
250-499_____________11-9
500-749_____________12-8
750-999_____________13-7
1000-1249___________14-6
1250-1499___________15-5
1500-1749___________16-4
1750-1999___________17-3
2000-2249___________18-2
2250-2499___________19-1
2500+______________20-0
Bonusy za Generała, Ćwiartki, Sztandary itp.: I bitwa 50 VP, II bitwa 75 VP, III bitwa 100 VP.
Przed bitwą gracze rzucają D6, gracz z wyższym wynikiem decyduje czy chce zaczynać grę czy wybrać stronę (Uwaga! Ten zapis zastępuje akapit "Who goes first?" ze strony 3 w Rulebooku), gracz który wygrał rzut wystawia pierwszy jakąś swoją jednostkę
W przypadku nieparzystej liczby graczy na turnieju, organizator nie będzie grać.
Nagrody i wyróżnienia:
- Składamy się po 5 zł. Nagrodą będą dyplomy, a za zebrane pieniądze będę sukcesywnie kupował tereny do naszych turniejów.
Sędziować będę ja, wszystkie decyzje sporne będą przeze mnie ostatecznie rozstrzygane. Za kłócenie się będą punkty karne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Żubr dnia Pią 14:57, 08 Sty 2010, w całości zmieniany 16 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Żubr
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Borkowo Empire State City
|
Wysłany: Sob 23:16, 09 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Bractwowy Mocny IV uważam za całkiem udany. To już 4 edycja naszego klimatycznego turnieju w Pruszczu Gdańskim i muszę powiedzieć, że coraz lepiej te turnieje wyglądają. Chciałbym podziękować tym, którym udało się do nas dotrzeć, a zwłaszcza nowym osobom, które odważyły się przyjechać i zagrać z nami No i gratulację dla zwycięzców oraz dla tych, którzy miło spędzili czas. Mam nadzieję, że się Wam podobało. Kolejny turniej za 3 miesiące i tym razem będą się już odbywać regularnie, a nie raz na rok
Dziękuję moim przeciwnikom, przepraszam za błędy w sędziowaniu (6 edycja wżarła mi się w umysł na dobre) oraz za obsuwy czasowe i niestety bitwy grane na szybkiego. To się już na pewno nie powtórzy. Dzięki jeszcze raz i już teraz zapraszam na V edycję
Oficjalne Wyniki:
Imię...Armia...Duże punkty
1) Tomek...WE...38
2) Marcin...DoW...37
3) Adam...LIZ...36
4) Maciej...BRE...36
5) Wojtek...DE...33
6) Darek...WE...32
7) Kamil...O&G...18
8.) Maciek...Cult..16
Tam, gdzie są te same duże punkty o zwycięstwie decydowały małe punkty.
Musze przyznać, że punktacja bardzo zbliżona
PS. Ktoś zostawił na stole template zionięcia. Mam go u siebie do oddania właścicielowi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Żubr dnia Sob 23:17, 09 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cesarz
Gość
|
Wysłany: Pon 0:22, 11 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
to najprawdopodobniej template Marcina
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Żubr
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Borkowo Empire State City
|
Wysłany: Sob 23:48, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
"Bractwowy Mocny V"
Czempioni Mocnego
Termin: Sobota 17 Kwiecień 2010 r.
Miejsce:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. M. Kopernika
ul. Tysiąclecia 5
Pruszcz Gdański
mapka: [link widoczny dla zalogowanych]
Gramy 3 bitwy
Punktacja: 2650
Zasady wystawiania: podręcznikowe + w rozpisce umieszczamy 5 bohaterów (w tym jeden lord). Bohaterowie muszą być zawarci, czyli każdy ma ich mieć. Bretonnia razem z przymusowym paladynem też ma limit 5 bohaterów. Potwory zabierające Hero slot (smok itd.) zabierają zamiast tego 2 Rary. W rozpisce nie może być więcej niż 3 magów/kapłanów/bohaterów w jakikolwiek sposób czarujących (Bound itemy na bohaterach też się liczą jako czar). Tomb Kings mogą mieć 4 bohaterów czarujących jeśli lordem będzie King, natomiast jeśli lordem będzie High Liche to jeden Prince traci możliwość rzucania inkantacji.
Wszystkie bitwy gramy na zasadach podręcznikowych GW (Armie tylko z podręcznika bez bohaterów specjalnych).
Dokupywanie jednostek z ROR i DOW zabronione
Gramy na otwarte rozpiski
UWAGA!!! Jeśli ktoś wie, że nie może poświęcić całego dnia na grę niech da mi znać o tym wcześniej. Generalnie nie będziemy się bardzo spieszyć i myślę, że spokojnie każdą bitwę zagramy 3 godziny. To ma być towarzyski turniej, a nie zawody sportowe, jak to było ostatnim razem! Natomiast jeśli ktoś bez zapowiedzi będzie kończył ostatnią bitwę wcześniej, będzie mnie poganiał i sobie pójdzie, to niech się liczy z punktami ujemnymi. Spotykamy się żeby sobie pograć i pobawić się wspólnie!
Zgłoszenia graczy:
- rozpiski proszę przesłać na mój adres e-mail. [link widoczny dla zalogowanych]
- R oznacza poprawną rozpiskę
- Bardzo proszę o nadsyłanie rozpisek jak najszybciej, minimum na 4 dni przed turniejem w celu ich weryfikacji aby mieć czas na ewentualne poprawienie błędów. Za przysłanie rozpiski w terminie +2 punkty do klasyfikacji ogólnej.
...Imię....Armia....
* Adam........Lizardmen R
* Szymon.....Beastmen R
* Kamil.........Ogres R
* Maciej........Bretonnia R
* Tomasz......High Elves R
* Budyń........Orcs & Goblins R
* Sikor..........Tomb Kings R
* Filip............Vampire R
Harmonogram imprezy:
Zapisy od 9.00
9.30 - 12.30______I bitwa
12.45 - 15.45_____II bitwa
16.00 – 19.00_____III bitwa
Będę przestrzegał ram czasowych u każdego, opóźnienia to punkty karne !!!
Scenariusze:
I bitwa: „Czempion Śmierci”
Historyjka: Pokonał już wielu przeciwników, przed nim została ostatnia, najważniejsza bitwa. Po niej uzyska tytuł, którego pożąda od lat. „Czempion Śmierci”. Jest już zmęczony, musiał stoczyć niezliczone boje, zasiać intrygi, przekupić chciwe serca, ale oto nadszedł ten dzień. Brakuje mu już tylko kilku dusz aby zapisał się w historii, a pamięć o nim nie przeminęła. Tam, na tej polanie, wrogowie już na niego czekają, jego oczy zalane krwią skrzą się jak krawędź diamentu. Jego myśli skupione już tylko na tym ostatnim zadaniu. Patrzy na swych ludzi i krzykiem porywa za serca. „Do zwycięstwa, do zwycięstwa!!!”…
Zasady: Jeden z 5 bohaterów, który zabije najwięcej modeli przeciwnika (liczą się tylko modele zabite przez zadanie rany, a nie np. z dogonienia uciekających) dostaje +1 do wszystkich współczynników bazowych (max 10) w drugiej bitwie. W przypadku modeli o US>1 liczymy ile miały US na początku i dodajemy do zabitych modeli. Bonus dotyczy tylko tego modelu, który na koniec bitwy przeżył. Jeśli nastąpi sytuacja, że żaden bohater nikogo nie zabił lub wszyscy zginęli to nikt nie dostaje bonusu.
II bitwa: „O co chodzi???”
Historyjka: Tło: Dzień przed bitwą, gdzieś nieopodal obozu przeciwnika stała strażnica, a w niej smacznie drzemali strażnicy.
Kolec[K] -Hej, może byśmy zobaczyli czy nikogo nie ma? Fred[F] – No chyba Cię po***, jutro bitwa, wszyscy piją w obozie i jedzą, a my za karę musimy siedzieć na tym obszczydołku. I Ty każesz mi jeszcze robić obchód?!? Daj mi spać. [K] – No już dobra, spoko loko, nie gorączkuj się, tak tylko mówiłem. Gramy w coś? [F]– W co Ty chcesz grać? *głos z oddali* - Dajcie spać przygłupy! Za dużą wam płacą czy jak? [F] – O kurde, kapitan się obudził, to przez Ciebie. Kapitan – Wy czubate chędożone psie łajna, wynocha na patrol i nie wracać mi przez godzinę. [F] – No żesz kur***. Dobra chodź i tak chciałem się przejść. [K] – Jak myślisz wygramy jutro? Słyszałem, że mają jakiś potężnych bohaterów, same sławy , ale my i tak pewnie nic nie zobaczymy z miejsca, gdzie nas postawią. [F] – Jak zwykle. [K] – Tak, hej, popatrz, kto tam jest? [F]– Nie wiem, ale dziwnie się świeci [K]– Padnij [F] – Hej, to przecież Czempion naszych wrogów i to nie byle jaki tylko ten najlepszy, czytałem o nim w kurierze nurglowym. [K]– Jesteś pewien? [F]– Tak, popatrz na te charakterystyczne kolory jego szaty, to musi być on. [K] – Ej, słuchaj, może zawołamy chłopaków? [F]– Daj spokój, kapitan i tak nie uwierzy, ta gruba świnia, która dostała tę posadę za niby zabicie dzikiej hydry pod naggaroth jest zbyt tępa, żeby nam uwierzyć. [K] – Nie wierzysz, że to zrobił? [F] – Ten świniak? On by przegrał z hobbitem na sztylety. [K]– To jak udowodnił, że zabił hydrę? [F] – To Ty nic nie wiesz? Dostał anonimowy donos od kobiety, że jego małżonka puszcza się z księciem ciemnych elfów, jak się później okazało, tak miał na przezwisko pewien kupiec z Middenheim, swoją droga sprzedaje niezłe zielsko. No, a ten dureń pojechał pod Naggaroth szukać tego księcia, po drodze jego kompania przypadkiem rozjechała małą hydrę, która wylazła na ulicę. No i tak powstałą plotka, że ubił dziką hydrę, co śmieszniejsze jego kompani nie wrócili z wyprawy, oprócz jednego, który uciekł i rozpowiada tę historię. [K]– A co się stało z resztą jego ludzi? [F] – O to najlepsza część . Jak usłyszeli jego plany o wspięciu się na wyżyny to nie mogli wytrzymać ze śmiechu, no i nasz kapitan cały czerwony wyjął ze złości jakiś pergamin od maga, który z nimi jechał, i go podarł, podobno nie było co z nich zbierać. [K]– Ale jazda [F] – No mówię Ci stary, ale patrz gdzie teraz wylądował, czyli jednak nie ma takich dojść jak myślał, dureń jeden. [K]– Cii, tamten coś robi, co on robi ?? [F]– Nie wiem, ty, co on robi? [K]– O niech Cię slann popieści, patrz. [F]– No widzę, idziemy? [K]– No raczej [F] – Hej hej, panie ważny, możemy się przyłączyć? Czempion[C] – Jasne chłopaki, im nas więcej tym weselej, co nie? [F] – No to się nazywa gościnność, możemy zawołać resztę naszej ekipy? Mamy tu strażnicę niedaleko, mogą wpaść? [K]– Prosimy… [C] - W sumie czemu nie, miejsca dosyć, ale nikogo więcej, wiecie, nie przesadzajmy, to zamknięta impreza. [F] – Dobra luz, to lecimy po nich, zaraz będziemy [K] – Fajny ten czempion [F] – No, swój chłop [K]– Dla takiego warto ginąć [F] – Oj tak, myślisz o tym samym co ja? [K]– No raczej, przybij żółwika
Zasady: Jeden najtańszy oddział Core przechodzi na stronę przeciwnika. Czyli wymieniamy się najtańszymi oddziałami ze sobą. W przypadku takiej samej ceny, właściciel wybiera, który oddział oddaje.
III bitwa: standardowy „Pitched Battle”
Punktacja z bitew:
różnica małych pkt.___wynik
0-649_______________10-10
650-849_____________11-9
850-1049____________12-8
1050-1249___________13-7
1250-1449___________14-6
1450-1649___________15-5
1650-1849___________16-4
1850-2049___________17-3
2050-2249___________18-2
2250-2449___________19-1
2450+______________20-0
Bonusy za Generała, Ćwiartki, Sztandary itp.: 100 VP.
Przed bitwą gracze rzucają D6, gracz z wyższym wynikiem decyduje czy chce zaczynać grę czy wybrać stronę (Uwaga! Ten zapis zastępuje akapit "Who goes first?" ze strony 3 w Rulebooku), gracz który wygrał rzut wystawia pierwszy jakąś swoją jednostkę
W przypadku nieparzystej liczby graczy na turnieju, organizator nie będzie grać.
Nagrody i wyróżnienia:
Składamy się po 5 zł. Nagrodą będą dyplomy, a za zebrane pieniądze będę sukcesywnie kupował tereny do naszych turniejów.
Sędziować będę ja, wszystkie decyzje sporne będą przeze mnie ostatecznie rozstrzygane. Za kłócenie się będą punkty karne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Żubr dnia Pią 23:49, 16 Kwi 2010, w całości zmieniany 8 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MinoSSo
Gość
|
Wysłany: Pon 11:42, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Bede bede razem z moimi bestiami... Tym razem pogonie towarzystwo z lasu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|