Forum www.chzg.fora.pl Strona Główna www.chzg.fora.pl
Chorągiew Ziemi Gdańskiej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Warhammer Fantasy Battle
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.chzg.fora.pl Strona Główna -> Multimedia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SHAGA
Gość





PostWysłany: Nie 9:39, 26 Sty 2014    Temat postu: Turniej

Po ostatnim turnieju czuje jeszcze niesmak po tym jak Szymon skopał mi tyłek, więc teraz chciałbym zaprosić Was na turniej do nas. Oczywiście jak zawsze zamknięty, ewentualnie dobierzemy kogoś gdyby liczba graczy była nieparzysta. Dajcie znać tylko kiedy mielibyście ochotę i coś fajnego wymyślimy.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Żubr



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Borkowo Empire State City

PostWysłany: Pon 23:33, 27 Sty 2014    Temat postu:

Wyniki:

Miejsce/Kto/punkty

1. Wojtek 23p
2.Sikor 22p
3. Szymon 16
4. Biały 14
5. Tomasz 8
6. Adam 4
7. Kamil -3
8. First blood -5


Dzięki za przybycie. Chwała Wojtkowi, dzięki niemu gospodarze wygrali z przyjezdnymi Smile

Co do turnieju, pomyślimy, naradzimy się i odpowiemy niczym enty, czyli w swoim czasie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SHAGA
Gość





PostWysłany: Pią 11:40, 31 Sty 2014    Temat postu:

No i super. Gratki dla Wojtka za wygraną - zasłużona. (Tak w ogóle Wojtek dzięki za super bitwę na koniec) Jeśli chodzi o terminy to soboty w lutym zajęte ale niedziele wolne.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SHAGA
Gość





PostWysłany: Czw 11:37, 13 Lut 2014    Temat postu:

Panowie 22.02.2013 gramy tur na 1200pkt. Kamil, Wojtek, Szymon - może się skusicie i odwiedzicie nasz sklep wkońcu?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drpotato



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Śro 18:01, 19 Lut 2014    Temat postu:

ja niestety odpadam, mam już plany na ten dzień

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SHAGA
Gość





PostWysłany: Pon 8:56, 24 Mar 2014    Temat postu:

Kiedy teraz gramy?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SHAGA
Gość





PostWysłany: Sob 8:11, 24 Maj 2014    Temat postu:

Yo Enty - gramy coś?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Żubr



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Borkowo Empire State City

PostWysłany: Czw 11:01, 26 Cze 2014    Temat postu:

Termin: Niedziela 6 Lipiec 2014 r.
Miejsce:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. M. Kopernika
ul. Tysiąclecia 5
Pruszcz Gdański
mapka: [link widoczny dla zalogowanych]

Gramy 3 bitwy
Punktacja: 2200


* Wszystkie bitwy gramy na zasadach podręcznikowych GW (Armie tylko z podręcznika)
* Dokupywanie jednostek z ROR i DOW zabronione
* Jako, że są różne wersje army buildera, to na dzień dzisiejszy robimy rozpiski z tej wersji (Importujemy plik w ab): [link widoczny dla zalogowanych]
* Max 1 bohater (nie lord) imienny
* Gramy na niejawne rozpiski

UWAGA!!! Jeśli ktoś wie, że nie może poświęcić całego dnia na grę niech da mi znać o tym wcześniej. Generalnie nie będziemy się bardzo spieszyć i myślę, że spokojnie każdą bitwę zagramy 3 godziny. To ma być towarzyski turniej, a nie zawody sportowe. Natomiast jeśli ktoś bez zapowiedzi będzie kończył ostatnią bitwę wcześniej, będzie mnie poganiał i sobie pójdzie, to niech się liczy z punktami ujemnymi. Spotykamy się żeby sobie pograć i pobawić się wspólnie!

Zgłoszenia graczy:

...Imię....Armia....

* Adam............Jaszczury
* Kamil ...........Gobliny i Orki
* Elvis...............Szczury

Harmonogram imprezy:

Zapisy od 8.30
9.00 - 12.00______I bitwa
12.15 - 15.15_____II bitwa
15.30 - 18.30_____III bitwa

Gramy 6 tur lub 3 godziny na bitwę. Na 30 minut przed końcem będzie ogłoszenie, by dogrywać bitwy.

Punktacja z bitew:
0-200 = 10:10
201-400 = 11:9
401-600 = 12:8
601-800 = 13:7
801-1000 = 14:6
1001-1200 = 15:5
1201-1400 = 16:4
1401-1600 = 17:3
1601-1800 = 18:2
1801-2000 = 19:1
2001+ = 20:0


Jeżeli z oddziału zostało mniej niż 50% stanu początkowego to dostajemy za niego połowę punktów.
Jeżeli model/bogater został na 1 ranie to dostajemy za niego połowę punktów
Uciekający oddział na koniec gry jest wart połowę punktów

1) Za zdobycie wszystkich sztandarów +100
2) Za zabicie generała w walce wręcz +100
3) Generał zginął w inny sposób +50
4) Zwykły champion zabił bohatera w pojedynku +100 (za każdy taki pojedynek)
5) Przejęcia kluczowej budowli na stole (pod koniec gry oddział liczebniejszy w promieniu 6 cali) +200
6) Zniszczenie kluczowej budowli na stronie przeciwnika (jakikolwiek oddział w promieniu 6 cali pod warunkiem, że nie ma tam wrogiej jednostki, niszczy budynek pod koniec swojej tury) +100


Scenariusze:

Boska Interwencja
Wszystkie bitwy gramy na tym scenariuszu.
Po rozstawieniu i rzucie na zaczynanie.
Każdy z graczy rzuca na tabelkę boskiej interwencji i sprawdza efekt, który dotyczyć będzie tylko jego armii. Począwszy od swojej drugiej tury rzucamy D6 aby sprawdzić czy bogowie wciąż nam sprzyjają. Na 5+ interwencja kończy się do końca gry. W 3 turze na 4+, w 4 turze na 3+, w 5 turze na 2+ i w 6 automatycznie.
Uwaga! Jeśli w kolejnej bitwie wylosujemy tę samą moc to musimy rzut wykonać ponownie. Jeśli znów wypadnie to samo to możemy wybrać moc (nawet tę samą)

Tabelka boskiej interwencji:
1 - Błyskawiczna szybkość - Jeden wybrany przez nas oddział otrzymuje zasadę specjalną Szybki Krok (Swiftstride), jeśli oddział już miał tę zasadę to rzuca dodatkową kostką (czyli z 4 i dwie najniższe odrzuca)
2 - Geniusz taktyczny - Wszystkie oddziały mogą wykonywać wielokrotnie zmianę celu szarży (normalnie jest tylko raz) za każdym razem muszą zdać test LD
3 - Niewidzialna osłona - Wybieramy jeden własny oddział. Posiada on magiczną osłonę +1.
4 - Zatrzymanie czasu - Raz w grze na początku tury przeciwnika możemy zatrzymać czas. Rzucamy kostką: 1-2 = Jeden wybrany przez nas oddział, który nie walczy, traci całą swoją turę (kompletnie nic nie może zrobić), 3-4 = D3 oddziałów, efekt powyżej. 5-6 = Cała armia traci turę, niestety nasza również, więc przesuwamy po prostu liczbę tur o 1 do przodu (Czary pozostające w grze należy rozpatrzeć)
5 - Oszustwo- Raz w grze po rozpatrzeniu wyniku walki wręcz, ale przed rzutem kogokolwiek na LD, możemy powtórzyć całą walkę od nowa z tej fazy (tak jakby jej nie było)
6 - Super moc - Raz w grze na początku swojej tury magii, możemy rzucić kometę z domeny nieba, wchodzi z automatu. W turach 1-2 = 1 kometa, w turze 3 = 2 komety, w 4 = 3 komety, w 5 = 4 komety





Rozstawienie:
Czary losujemy po wyborze stron.
Rzucamy d6 i wybieramy stronę lub kto pierwszy wystawia swój oddział. Osoba, która pierwsza skończy się rozstawiać ma +1 do zaczynania.
(Przypominam tu o niejawnych rozpiskach)

Dodatkowo osoba, która wygrała rzut, może wybrać trzecią opcję, że rozstawi całą swoją armię, zanim zrobi to przeciwnik, w tym wypadku zaczyna grę automatycznie. Przeciwnik wybiera w tym wypadku stronę.

LOS: figurki nie zasłaniają sobie widoczności, ale dają hard cover. Lasy, budynki, niemożliwy do przejścia wysoki teren i górki zasłaniają całkowicie. Jednostkę w lesie widać, ale ma hard cover.

Sędziować będę ja, wszystkie decyzje sporne będą przeze mnie ostatecznie rozstrzygane. Za kłócenie się będą punkty karne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Żubr dnia Sob 21:16, 05 Lip 2014, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek
Gość





PostWysłany: Wto 20:09, 01 Lip 2014    Temat postu:

ja niestety odpadam - praca
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Żubr



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Borkowo Empire State City

PostWysłany: Pon 10:35, 08 Wrz 2014    Temat postu:

Termin: Sobota 20 Wrzesień 2014 r.
Miejsce:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. M. Kopernika
ul. Tysiąclecia 5
Pruszcz Gdański
mapka: [link widoczny dla zalogowanych]

Gramy 3 bitwy
Punktacja: 2500


* Wszystkie bitwy gramy na zasadach podręcznikowych GW (Armie tylko z podręcznika)
* Dokupywanie jednostek z ROR i DOW zabronione
* Jako, że są różne wersje army buildera, to na dzień dzisiejszy robimy rozpiski z tej wersji (Importujemy plik w ab): [link widoczny dla zalogowanych]
* Nie kupujemy bohaterów imiennych
* Gramy na niejawne rozpiski

Zmiany Zasad Podręcznikowych:
1) Miscast (nieudane rzucenie czaru) wypada na dwóch jedynkach. W przypadku, gdy w rzucie wystąpi zarówno Irrestible force (nieodparta moc) i miscast, to ten drugi jest ważniejszy i czar się nie udaje.

UWAGA!!! Jeśli ktoś wie, że nie może poświęcić całego dnia na grę niech da mi znać o tym wcześniej. Generalnie nie będziemy się bardzo spieszyć i myślę, że spokojnie każdą bitwę zagramy 3 godziny. To ma być towarzyski turniej, a nie zawody sportowe. Natomiast jeśli ktoś bez zapowiedzi będzie kończył ostatnią bitwę wcześniej, będzie mnie poganiał i sobie pójdzie, to niech się liczy z punktami ujemnymi. Spotykamy się żeby sobie pograć i pobawić się wspólnie!

Zgłoszenia graczy:

...Imię....Armia....

1) Adam............Jaszczury
2) Kamil ...........Gobliny i Orki
3) Wojtek...........Mroczne Elfy
4) Lorens.............Krasnoludy
5) Sikor...............Imperium
6) Malin................Demony
7)
8 )
9)
10)

* W przypadku nieparzystej liczby graczy, ostatni zgłoszony niestety
odpada Sad Jeszcze raz przypominam, żeby wcześniej informować (a nie na godzinę przed turniejem), że jednak się nie będzie, dajcie szansę innym pograć Wink


Harmonogram imprezy:

Zapisy od 8.30
9.00 - 12.00______I bitwa
12.15 - 15.15_____II bitwa
15.30 - 18.30_____III bitwa

Gramy 6 tur lub 3 godziny na bitwę. Na 30 minut przed końcem będzie ogłoszenie, by dogrywać bitwy.

Punktacja z bitew:
0-250 = 10:10
251-500 = 11:9
501-750 = 12:8
751-1000 = 13:7
1001-1250 = 14:6
1251-1500 = 15:5
1501-1750 = 16:4
1751-2000 = 17:3
2001-2250 = 18:2
2251-2500 = 19:1
2501+ = 20:0


Jeżeli z oddziału zostało mniej niż 50% stanu początkowego to dostajemy za niego połowę punktów.
Jeżeli model/bogater został na 1 ranie to dostajemy za niego połowę punktów
Uciekający oddział na koniec gry jest wart połowę punktów

1) Za zdobycie wszystkich sztandarów +100
2) Za zabicie generała w walce wręcz +100
3) Generał zginął w inny sposób +50
4) Zwykły champion zabił bohatera w pojedynku +100 (za każdy taki pojedynek)
5) Przejęcia kluczowej budowli na stole (pod koniec gry oddział liczebniejszy w promieniu 6 cali) +200
6) Zniszczenie kluczowej budowli na stronie przeciwnika (jakikolwiek oddział w promieniu 6 cali pod warunkiem, że nie ma tam wrogiej jednostki, niszczy budynek pod koniec swojej tury) +100


Scenariusze:

Boska Interwencja
Wszystkie bitwy gramy na tym scenariuszu.
Po rozstawieniu i rzucie na zaczynanie.
Każdy z graczy rzuca na tabelkę boskiej interwencji i sprawdza efekt, który dotyczyć będzie tylko jego armii. Począwszy od swojej drugiej tury rzucamy D6 aby sprawdzić czy bogowie wciąż nam sprzyjają. Na 5+ interwencja kończy się do końca gry. W 3 turze na 4+, w 4 turze na 3+, w 5 turze na 2+ i w 6 automatycznie.
Uwaga! Jeśli w kolejnej bitwie wylosujemy tę samą moc to musimy rzut wykonać ponownie. Jeśli znów wypadnie to samo to możemy wybrać moc (nawet tę samą)

Tabelka boskiej interwencji:
1 - Błyskawiczna szybkość - Jeden wybrany przez nas oddział otrzymuje zasadę specjalną Szybki Krok (Swiftstride), jeśli oddział już miał tę zasadę to rzuca dodatkową kostką (czyli z 4 i dwie najniższe odrzuca)
2 - Geniusz taktyczny - Wszystkie oddziały mogą wykonywać wielokrotnie zmianę celu szarży (normalnie jest tylko raz) za każdym razem muszą zdać test LD
3 - Niewidzialna osłona - Wybieramy jeden własny oddział. Posiada on magiczną osłonę +1.
4 - Zatrzymanie czasu - Raz w grze na początku tury przeciwnika możemy zatrzymać czas. Rzucamy kostką: 1-2 = Jeden wybrany przez nas oddział, który nie walczy, traci całą swoją turę (kompletnie nic nie może zrobić), 3-4 = D3 oddziałów, efekt powyżej. 5-6 = Cała armia traci turę, niestety nasza również, więc przesuwamy po prostu liczbę tur o 1 do przodu (Czary pozostające w grze należy rozpatrzeć)
5 - Oszustwo- Raz w grze po rozpatrzeniu wyniku walki wręcz, ale przed rzutem kogokolwiek na LD, możemy powtórzyć całą walkę od nowa z tej fazy (tak jakby jej nie było)
6 - Super moc - Raz w grze na początku swojej tury magii, możemy rzucić kometę z domeny nieba, wchodzi z automatu. W turach 1-2 = 1 kometa, w turze 3 = 2 komety, w 4 = 3 komety, w 5 = 4 komety





Rozstawienie:
Czary losujemy po wyborze stron.
Rzucamy d6 i wybieramy stronę lub kto pierwszy wystawia swój oddział. Osoba, która pierwsza skończy się rozstawiać ma +1 do zaczynania.
(Przypominam tu o niejawnych rozpiskach)

Dodatkowo osoba, która wygrała rzut, może wybrać trzecią opcję, że rozstawi całą swoją armię, zanim zrobi to przeciwnik, w tym wypadku zaczyna grę automatycznie. Przeciwnik wybiera w tym wypadku stronę.

LOS: figurki nie zasłaniają sobie widoczności, ale dają hard cover. Budynki, niemożliwy do przejścia wysoki teren i górki zasłaniają całkowicie. Jednostkę w lesie widać, ale ma hard cover.

Sędziować będę ja, wszystkie decyzje sporne będą przeze mnie ostatecznie rozstrzygane. Za kłócenie się będą punkty karne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Żubr dnia Pią 19:52, 19 Wrz 2014, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SHAGA
Gość





PostWysłany: Pią 8:10, 12 Wrz 2014    Temat postu:

Oskar, Biały i ja zjawimy się!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SHAGA
Gość





PostWysłany: Sob 18:48, 13 Wrz 2014    Temat postu:

Będziemy w czwórkę:
Oskar - krasnoludy
Biały - Wampiry
Sikor - imperium
Rysiu - Dark Elves
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Christos
Gość





PostWysłany: Nie 14:49, 14 Wrz 2014    Temat postu:

Widzę że już się zapisałem Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SHAGA
Gość





PostWysłany: Nie 15:09, 14 Wrz 2014    Temat postu:

ło matko polko!
Batman na przeciwko stołu batlowego, choć teraz Imperium nie ma lekko z Woodami a właściwie to ma mega ciężko - challenge!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drpotato



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Pon 23:08, 15 Wrz 2014    Temat postu:

Sikor

Jakbyś wziął jakąś miarkę do warhammera na sprzedaż to bym kupił
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.chzg.fora.pl Strona Główna -> Multimedia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Następny
Strona 10 z 11

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin